Szavazás

Egyetért Ön azzal, hogy Érsek Zsolt polgármester határozottan kiáll a kórház felújítása mellett és azt kéri Hatvan város lakosságától, hogy szavazzon IGENNEL a kórház jövőjére a helyi népszavazáson október 3-án?

A szavazás lezárult, a szavazók 93 százaléka igen, 7 százaléka nem támogatta a kórház felújítását.

Köszönjük szavazataikat!

Tisztelt Szerkesztőség!

2010.10.01. 09:16 :: admin60

Szomorúan fogadtam a honlapra feltett közleményüket, miszerint nem jelenik meg többé a HATVANÉrt újság. Kiadványukat örömmel olvastam, mert tudomást szerezhettem a cikkekből arról, hogy mi mivel függ össze, mit lehet és hogyan, tehát olyasmikről, amit egy átlag városlakó nem tudhat, hacsak meg nem magyarázzák. Az elért eredményekről is tájékoztatott, hiszen sok mindenről nem is tudtam, mert másfelé lakom. Reméltem, hogy a jövőben rendszeresen megkapom az újságot, hiszen ez a mi közvetlen környezetünkről szól, közérthetően és tisztességesen.

 
Azt kérdezném – ha lehet, kérem, válaszoljanak nekem – jól értem-e, hogy a nyár óta megjelenő lapot szeptemberben valaki (ki sem tudom találni, melyik politikai oldalról) bejegyeztette, miközben tudta, hogy ezen a címen már van egy lap?
 
Nem vagyok jogvégzett ember, de a tisztességről van fogalmam. Biztos, hogy ez jogszerű, ámde rendkívül tisztességtelen húzás volt. Gondolom az volt a cél, hogy a nyár óta megismert lapot ne lehessen kiadni többé, különösen kampány alatt. Be kell fogni az ellenség száját!
 
Úgy látom, a hatalomért minden fegyvert bevetnek. Mit reklamálok én itt az íratlan játékszabályok kapcsán? Ostobaságomban elfelejtettem, hogy még az írottakat sem tarják be. Sportember lévén elfogadhatatlannak tartom ezt az eljárást, mely minősíti azt, aki elkövette.
 
Arra kérem Önöket, hogy ne adják fel, változtassanak a címen, vagy ne különkiadásként jelentessék meg a lapot a jövőben, de mindenképpen adják ki, mert sokan vagyunk, akik szívesen olvassák, és ez az eset is tovább erősíti meggyőződésünket.
 
Ne adjuk városunkat olyanok kezére, akik nem ismerik a tisztességet!
 
 
Egy hűséges olvasó

 

komment

süti beállítások módosítása